Shop Mobile More Submit  Join Login
I refuse by Roo-kie I refuse by Roo-kie
Take one Roo-kie. Add boredom, an eyeliner pen, a camera and a drawing of an anorexic girl. This is what you get.

I was bored. Very very bored. So I wrote on myself and took a picture. I've seen a lot of pictures with girls having "I want to be air" or "Not pretty yet" or whatever written on their stomaches, and they're waaaay to skinny. So...I did the opposite ^.^ I = not scrawny.

And yeah. Go figure.


Did I mention I was bored? XD
Add a Comment:
 
:iconedhanna:
edhanna Featured By Owner Jun 21, 2011
That´s good. It looks very good. Beautiful belly button.
Reply
:iconmaybesomedayx:
MaybeSomedayx Featured By Owner Aug 4, 2009
It's nice to see the other side. I agree completely, and it's great that you're comfortable in your own skin. :)
Reply
:icondeadvampire101:
DeadVampire101 Featured By Owner Dec 2, 2008
Tht is soooooo true lol yay >W<
Reply
:iconcriticalcatalyst:
CriticalCatalyst Featured By Owner Apr 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
lol I love this!

I'm personally waaay too skinny. Fault of metabolism, unfortunately. And I'm struggling so hard to gain weight. I see these girls that are really skinny, or at least at a reasonable weight, and I can't believe they want to lose weight further.
Reply
:iconstuartr:
StuartR Featured By Owner Aug 13, 2007
Here here! :D
Reply
:iconlil-kel:
lil-kel Featured By Owner Jul 28, 2007
I wish i had such a healthy attitude

thanks for sharing
Reply
:icontartinette:
Tartinette Featured By Owner May 10, 2007   Photographer
You go girl! Let's be happy with ourselves!
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner May 10, 2007
Thank you for the :+fav: and the support!
Reply
:icontartinette:
Tartinette Featured By Owner May 11, 2007   Photographer
My pleasure! you do a really great job!
Reply
:iconvryxpeculiar:
vryxpeculiar Featured By Owner Apr 8, 2007
I agree 100%..people kill themselves just to look what they think is perfect. I'm in love with this picture, it's wonderful.
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Apr 8, 2007
Thank you :blushes: I'm glad you like it.
Reply
:iconwho-is-chill:
Who-Is-Chill Featured By Owner Jan 29, 2007  Professional Photographer
We're who we want to be. :clap: Nice !
Reply
:iconno-losses:
no-losses Featured By Owner Jan 25, 2007
your soooo soo true
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 25, 2007
:aww: I'm glad you agree.
Reply
:iconimyourpast:
ImYourPast Featured By Owner Jan 14, 2007
You are so tiny, I'm scared your going to blow away one day. >.>

I love this, it's so true. You know that they now have a weight limit for models, they have to be at least 120 I think. If the photographers don't do it, I don't know what happends but at least they are doing something.

So many people have died because of it, it's just so stupid.
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 15, 2007
:lmao: I still don't get why people say that. I've got my own little pudge. I don't think I'm fat >.< really, but not that tiny.

I know, I was so happy when I heard they put a weight limit for minimum. It's about damn time too. Sad thing is though, they still edit the photos to make the girls thinner, so most regular girls don't see that. Bleh. Standards are way too high.
Reply
:iconimyourpast:
ImYourPast Featured By Owner Jan 17, 2007
I have a love/hate relationship with my 'baby fat.' It annoys me, but it's cute XD
Pssh, the last time I saw you, you were skinny-skinny.

Girls just need to think that no one is going to want to be around them if they are stupid and beautiful. Don't they listen? It's common sence, but if you think about it, common sence isn't that common. Who knows, all the world really need is just to get over looks, but that will never happen.
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 17, 2007
I think baby fat is cute. There's such a huge difference between "I stuff my face" fat and "baby" fat. 1. is really gross 2. is cute.
Nah, my shirts tend to hide my pudge XD

The way I see it...some day, you're gonna get old. And you can pump as much botox into yourself as you want, but it won't get the beauty back. So when that happens...will you be a creepy, puffy-faced, anorexic, stupid old person? Or a normal, smart old person? I don't know about the rest of the world, but I prefer the second choice.

"Common" sense is probably one of the least common things there are, sadly.
Reply
:iconimyourpast:
ImYourPast Featured By Owner Jan 17, 2007
At least you don't have to watch.. pudgy ballerinas on stage every Wensday. It's okay, it's just when they get off stage and act like they are so beautiful and treat you like shit. But hey, at least they aren't anorexic.

I second that, I do not believe that plastic sugery is the way. Kelia made us the way we are, we shouldn't change that. Unless we get in a bad car crash or something, then I can understand.
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 17, 2007
Kelia, that sucks. Isn't there a size limit for ballerinas? Not as a mean thing, just it's a matter of being able to do the right stuff, I though. Because this one lady got fired when her boobs got bigger, they said she couldn't do everything right anymore or something....Oh well, like you said, it's better than being anorexic.

Yeah, same here. I'd never change the way I looked, unless something horrible happened to me like a car crash.
Reply
:iconimyourpast:
ImYourPast Featured By Owner Jan 23, 2007
Apparently not. XD
I just hate it when the middle school ballerinas get up there and the gay dance teacher teaches them this slutty dance and they are about 11 or 12 years old looking like they are lacking poles on the damn stage.

That is really bad.
Reply
:iconsh4d0wqu33n:
sh4d0wqu33n Featured By Owner Jan 12, 2007
i heart this
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 13, 2007
:heart:
Reply
:iconsh4d0wqu33n:
sh4d0wqu33n Featured By Owner Jan 13, 2007
=)
Reply
:iconjuvenileinclination:
juvenileinclination Featured By Owner Jan 12, 2007
amen hahaha awesome job. a little pudge never hurt anyone. in fact wed survive better in an ice age... not that theres an ice age... oh well it still makes me feel better. lol.
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 13, 2007
lol ^.^ Let's just pretend there's an ice age coming so we can love our pudge. XD
Reply
:icondragoneye15:
DragonEye15 Featured By Owner Jan 12, 2007
D= Meh! I'm super thin and I still feel fat (specially at the legs) and I'm like...omg! Diet! Or whatever...I don't know. Yeah. But I like this. That's how most girls here have at their Top To Do List. To get sickenling thin. And they shouldn't because they're fine the way they are. Though some of them need to realize that they can't wear "toddler" clothes. T_T lol It's usually just the extremely preppy people who go "You're Emo" if you where the slightest amount of black. T_T
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 13, 2007
I think everyone has body issues nowadays. Which sucks. Because I feel like I'm fat, and all my friends tell me I'm not and if I lose weight they'll kill me (I'm 5'4'' and 112 lbs, which isn't really healthy according to my doctor)....Buuuut, I would hate to be as sick-looking skinny as some of these girls are. I don't want to look like I'm about to die.
Reply
:iconshady-hearts:
shady-hearts Featured By Owner Jan 12, 2007   Interface Designer
I really really like this!!!!

too many girls want to be thin nowadays and its actually sickening.

good job <3
Reply
:iconshady-hearts:
shady-hearts Featured By Owner Jan 12, 2007   Interface Designer
I really really like this!!!!

too many girls want to be thin nowadays and its actually sickening.

good job <3
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 13, 2007
:giggle::blushes: Well, thank you.

I agree, it is sickening.
Reply
:icongreeneyesonfire138:
greeneyesonfire138 Featured By Owner Jan 12, 2007
good
Reply
:iconemotionally-executed:
HUZZAH! =)
Reply
:iconsilverpassion:
SilverPassion Featured By Owner Jan 11, 2007  Hobbyist Photographer
ah...boredom...the greatest artistic inspiration.
Reply
:iconfreak-on-a-leash666:
Freak-On-A-Leash666 Featured By Owner Jan 11, 2007
I like it. But, you are pretty small. It still scares me that you're 5'4" and only 114 lbs.
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 13, 2007
I know. I'm working on gaining muscle though. Not like...body builder >.< Just a little.
Reply
:icondarker-thanblack:
darker-thanblack Featured By Owner Jan 11, 2007   Writer
I agree and this picture is rad:)
Reply
:iconroo-kie:
Roo-kie Featured By Owner Jan 11, 2007
Thank you :blushes: I'm glad you like it.
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconroo-kie: More from Roo-kie





Details

Submitted on
January 11, 2007
Image Size
89.5 KB
Resolution
700×597
Thumb

Stats

Views
782
Favourites
32 (who?)
Comments
38
Downloads
22

Camera Data

Make
OLYMPUS IMAGING CORP.
Model
E-300
Shutter Speed
1/30 second
Aperture
F/3.5
Focal Length
14 mm
ISO Speed
100
×